چرا دیابت می تواند به بیماری کلیه خواهد شد و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیابت می تواند به بیماری کلیه خواهد شد و چگونه آن را درمان

چرا دیابت می تواند به بیماری کلیه خواهد شد و چگونه آن را درمان؟ دیابت یکی از علل اصلی بیماری مزمن کلیه در کلینیک، بنابراین درمان آن در رابطه با بسیاری از مردم است.
چرا دیابت می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود؟
در مرحله اول، گلومرول اساس واحدهای عملکردی در کلیه ها. در شرایط مناسب، آنها می توانید فیلتر کردن سموم متابولیکی و مایعات اضافی از بدن ما به طور معمول. از این رو، سطح GFR می توانید در یک سطح پایدار و استاندارد نگه می دارد. با این حال، اگر قند خون بالا می رود، آن را به خون و فشار بالا در گلومرول شود. تحت چنین فشار بالا، آن را ضخیم شدن غشای پایه گلومرولی و افزایش ماتریکس خارج سلولی شود.
در مرحله دوم، دیابت می تواند اختلال متابولیک جدی شود، در نتیجه منجر به محصولات گلیکوزیلاسیون. محصولات گلیکوزیلاسیون می تواند باعث بسیاری از عوامل التهابی در کلیه ها جذب می شود. در همین حال، آلبومین سرم با mebrane پایه گلومرولی ترکیب خواهد شد. همه در همه، آن را تکثیر سلولی و هیپرپلازی مزانشیم شود. در نتیجه، گلومرول نکروتیک تبدیل خواهد شد.
هنگامی که گلومرول را تبدیل به اختلال، کلیه ها خواهد برای کارکرد مناسب را شکست. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی خواهد ساخت تا در بدن و پروتئین به ادرار نشت.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت؟
شما می دانید علت اصلی نفروپاتی دیابتی (دیابت با بیماری کلیوی) سطح قند خون بالا است، بنابراین شما باید سطح قند خون برای اولین بار کنترل کنید. بر اساس این نقطه، شما می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه را انتخاب نمایید. با کمک این بیماری، کلیه های آسیب دیده ناشی از دیابت را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی شما می توانید فکر می کنم از این درمان را، و من اطمینان حاصل شود که شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا با کمک آن دریافت کنید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه ناشی از دیابت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: